Regulamin Programu Lojalnościowego
- 1. Przedmiot Regulaminu
Niniejszy dokument określa zasady funkcjonowania i działania Aplikacji Lojalnościowej oraz warunki korzystania z niej, w tym prawa i obowiązki Użytkowników i Organizatora.
2. Definicje
- Aplikacja lojalnościowa– program, którego zasady określa niniejszy Regulamin.
- Organizator – PROTEKTOR BHP Michał Szpanowski, 14-260 Lubawa, ul. Toruńska 9A, NIP:744-151-97-75, REGON:280407121
- Użytkownik – osoba fizyczna, która spełniła warunki opisane w § 4 ust. 1 Regulaminu i przystąpiła do Programu.
- Punkty – jednostki rozliczeniowe w Programie przyznawane na zasadach określonych w Regulaminie.
- Saldo – Punkty które zebrał Użytkownik w ramach Aplikacji lojalnościowej, na zasadach określonych w Regulaminie.
- Karta Lojalnościowa– wirtualna karta Użytkownika z indywidualnym numerem identyfikacyjnym.
- Kupon rabatowy– losowy ciąg liczbowy upoważniający do nabycia Produktów na preferencyjnych warunkach cenowych.
- Promocje Specjalne– dodatkowe promocje lub akcje zorganizowane przez Organizatora dla Użytkowników
- Operator Technologiczny – QRTAG sp. z o.o. ul. Romana Dmowskiego 35, 60-222 Poznań, NIP: 7831735647, REGON: 363401597, KRS: 0000595589, Sąd Rejonowy, Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy, Krajowego Rejestru Sądowego Kapitał zakładowy: 60.700zł wpłacony w całości.
- 3. Postanowienia ogólne
- Na zasadach określonych poniżej w Regulaminie i z zastrzeżeniem określonych warunków, przystępując do Aplikacji lojalnościowej, Użytkownik może:
- rozpocząć zbieranie Punktów w Aplikacji lojalnościowej i wymieniać Punkty na kupony rabatowe dostępne w aplikacji.
- otrzymać inne przyznane przez Organizatora korzyści, np. gratisy lub rabaty.
- Aplikacja lojalnościowa prowadzona jest przez Organizatora.
- Aplikacja lojalnościowa obsługiwana jest przez Operatora.
- Aplikacja dostępna jest na telefonach komórkowych oraz innych urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi Android lub IOS w aplikacji mobilnej dostępnej w App Store i Google Play.
- Program ma na celu nagradzanie Użytkowników, którzy dokonują zakupu Produktów lub usług w firmie PROTEKTOR BHP Michał Szpanowski, 14-260 Lubawa, ul. Toruńska 9A
- Brak punktu sprzedaży na liście w aplikacji oznacza, że taki punkt nie uczestniczy w Aplikacji lojalnościowej.
- Udział Użytkownika w Programie jest bezpłatny.
- Udział w Programie jest dobrowolny, a Użytkownik może z niego w każdym czasie zrezygnować.
- Przystąpienie do Aplikacji lojalnościowej jest możliwe w dowolnym czasie trwania Programu.
- Użytkownik zobowiązany jest do uczestnictwa w Programie w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa i postanowieniami Regulaminu.
- 4. Warunki przystąpienia do Aplikacji lojalnościowej
- Użytkownikami Aplikacji lojalnościowej mogą być osoby fizyczne będące konsumentami w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- Warunkiem przystąpienia do Aplikacji lojalnościowej jest:
- pobranie aplikacji,
- zapoznanie się i zaakceptowanie treści Regulaminu,
- wypełnienie Formularza Rejestracyjnego w sposób poprawny i kompletny,
- Z chwilą spełnienia wszystkich warunków uczestnictwa w Aplikacji lojalnościowej osoba przystępująca do Aplikacji lojalnościowej staje się jej Użytkownikiem.
- Użytkownik w celu dokonania rejestracji musi podać adres e-mail lub zalogować się poprzez własne konto Facebook
- Od Użytkownika wymagane jest ustanowienia podczas rejestracji hasła dostępu do Aplikacji.
- Użytkownik ma możliwość zresetowania swojego hasła po wybraniu odpowiedniej opcji w Aplikacji w dowolnym czasie.
- Użytkownik oświadcza, że podane przez niego dane osobowe podczas wypełniania formularza rejestracyjnego są prawdziwe i aktualne.
- Podanie danych osobowych podczas wypełniania formularza rejestracyjnego jest dobrowolne, jednakże jest konieczne, aby wziąć udział w Programie.
- 5. Zasady gromadzenia Punktów przez Użytkownika
- Punkty mogą być gromadzone w ramach Aplikacji lojalnościowej, na zasadach określonych przez Organizatora.
- Punkty zgromadzone w ramach danego Salda nie mogą być przenoszone ani zużywane na rzecz osoby trzeciej, w tym innego Użytkownika.
- Zbieranie Punktów na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie jest możliwe od momentu rejestracji w Aplikacji.
- Punkty przyznane w ramach Aplikacji lojalnościowej zapisywane będą do indywidualnego konta Użytkownika.
- Punkty przyznawane są za zakup towarów w barze.
- Organizator nie nalicza Punktów w przypadku, gdy przedmiotem zakupu są wyłączone produkty.
- Aktualny stan Salda wyświetlany jest na koncie Użytkownika w Aplikacji.
- Punkty przyznane w Aplikacji lojalnościowej można wykorzystać jedynie w sposób określony w niniejszym Regulaminie.
- Naliczenie Punktów w ramach Salda wymaga, dokonania zakupu towarów w firmie PROTEKTOR BHP Michał Szpanowski, 14-260 Lubawa, ul. Toruńska 9A, okazania przez Użytkownika Karty Lojalnościowej wraz z przypisanym jej indywidualnym numerem Karty Lojalnościowej sprzedawcy.
- Punkty naliczane są w następujący sposób: za każdy 1 (słownie: jeden) złoty wydany w firmie PROTEKTOR BHP Michał Szpanowski, 14-260 Lubawa, ul. Toruńska 9A, na zasadach określonych w Regulaminie, Saldo zostaje powiększone o 1 (słownie: jeden) Punkt. Punkty naliczane są proporcjonalnie do wartości dokonanego zakupu.
- W przypadku zwrotu towarów zakupionych w barze Punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane Użytkownikowi zwracającemu towar.
- Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze lub jakikolwiek inny środek płatniczy.
- Wymiana Punktów na Kupon rabatowy powoduje automatyczne pomniejszenie Salda Użytkownika, o liczbę Punktów przypisaną do Kuponu rabatowego.
- 6. Wymiana Punktów
- Użytkownik może wymienić Punkty na Kupony Rabatowe dostępne w odpowiedniej zakładce w Aplikacji.
- Użytkownik może wymienić Punkty na dowolny Kupon rabatowy, pod warunkiem posiadania odpowiedniego Salda.
- Ilość potrzebnych Punktów do wymiany na Kupony rabatowe ustalana jest przez Organizatora, przy czym Organizator zastrzega sobie prawo do aktualizacji wartości nagrody bez wcześniejszego uprzedzenia.
- Kupony rabatowe są dodawane i aktualizowane na bieżąco, w zależności od dostępności Produktów oraz akcji promocyjnych, przy czym Organizator zastrzega sobie prawo do aktualizacji Kuponów rabatowych bez wcześniejszego uprzedzenia.
- Kupony rabatowe, na które Użytkownik może zamienić Punkty, znajduję się w odpowiedniej zakładce w Aplikacji.
- 7. Dodatkowe korzyści związane z uczestnictwem w Aplikacji lojalnościowej
- Organizator zastrzega sobie prawo do organizacji dodatkowych promocji.
- Udział w dodatkowych promocjach jest dobrowolny.
- Użytkownikowi w ramach Aplikacji lojalnościowej mogą zostać przyznane przez Organizatora inne korzyści np.: gratisy, rabaty, zniżki, bony lub inne szczególne oferty cenowe lub produktowe.
- Organizator w ramach Aplikacji lojalnościowej może zorganizować dla Użytkowników konkursy z nagrodami oraz quizy i ankiety.
- Użytkownicy będą informowani o dodatkowych promocjach poprzez Aplikację lub/i drogą elektroniczną.
- Szczegółowe zasady dotyczące promocji dodatkowych zostaną określone w odrębnych regulaminach.
- 8. Zakończenie udziału Użytkownika w Aplikacji Lojalnościowej
- Organizator zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Użytkownikowi uczestnictwa w Programie za nieprzestrzeganie postanowień Regulaminu.
- Wypowiedzenie wymaga formy pisemnej ze wskazaniem przyczyny wypowiedzenia uczestnictwa w Programie. Użytkownik może wnieść odwołanie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od otrzymania zawiadomienia o wypowiedzeniu, przesyłając je na adres Organizatora.
- W przypadku wypowiedzenia uczestnictwa w Programie wszystkie Punkty zostaną anulowane.
- Użytkownik może w każdym czasie zrezygnować z udziału w Programie. Informację o rezygnacji należy przesłać na adres email: d.szpanowska@protektorbhp.pl
- Użytkownik może w każdym czasie odinstalować Aplikację ze swojego urządzenia. Usunięcie Aplikacji nie oznacza jednak rezygnacji z udziału w Programie. Rezygnacja z udziału w Programie możliwa jest tylko po uprzednim poinformowaniu Organizatora.
- 9. Reklamacje
- Reklamacje w zakresie zasad i przebiegu Programu mogą być zgłaszane do Organizatora za pomocą email na adres: d.szpanowska@protektorbhp.pl
- Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana Użytkownikowi drogą e-mailową w ciągu 7 dni od złożenia reklamacji.
- 10.Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest PROTEKTOR BHP Michał Szpanowski, 14-260 Lubawa, ul. Toruńska 9A, NIP:744-151-97-75, REGON:280407121
- Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Organizator na mocy odrębnej umowy powierza przetwarzanie danych osobowych Użytkowników Programu Operatorowi technologicznemu w zakresie niezbędnym do obsługi Programu przez Operatora technologicznego.
- 11. Zmiany Regulaminu
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
- W przypadku zmiany Regulaminu Organizator powiadomi Użytkowników o zmianach.
- 12. Postanowienia końcowe
- Pełna treść Regulaminu dostępna jest w aplikacji.
- W związku z występującymi aktualizacjami systemów operacyjnych Android i iOS może być konieczna aktualizacja Aplikacji. O konieczności aktualizacji Organizator będzie powiadamiał Użytkowników za pomocą Aplikacji.
- Niniejsza wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 09.05.2022 roku.